ADVERTISEMENT

Big Day Mista Engineer~


Semalam aku attend majlis konvokesyen kawan aku, sbenarnye macam kelam kabut jugak la sbb aku ade test before tuh, aku tgk orang laen jawab beriya smpai berkertas-kertas, aku jawab sehelai je kertas.. mati la~ haha

Sampai pun dah agak lewat kt UM, dgn penuh banyak kete dalam tuh.. adoiii tp member nyer pasal aku redah je.. but aku rase attend majlis macam ni tgk orang berjaya rase cm memotivasikan diri sendiri sekali kot~ kawan2 sume dah grad, aku x grad2 lagikkkk.. adoi~

Mr engineer ni skang kerja kat bangunan telekom TTDI, kalo internet ke telepon rumah rosak nanti mintak aku no die, kite gegar die suruh wat keje.. hehe


Yang atas tuh gamba dulu time kat Kilang Biskut melaka, ekh Kolej Matr3x Melaka kot kalo x silap name skang~ haha kenapa? sbb bangunan die mcm kilang biskut, tiang2 besi bersepah2.. tp pape pun aku enjoy je setahun kt sini.. walopun hanya ada KFC je kt pekan die, aku suke tempat nie~ hehe at least aku reti tau nyanyi lagu negeri melaka, ko mampo?
Dan yang bawah tuh gamba sekarang, kawan lagi sorunk busy plak xdpt datang~kejap je rase mase berlalu... perasan x aku macam dah tinggi sikit compare to yang atas tuh...haha LARIKKKK!

No comments: